Ciroldi logo

Tehnička podrška

Tehnička pomoć Ciroldi. Svaki naš kupac ima pravo na tehničku pomoć na instaliranim postrojenjima nakon prodaje, 365 dana u godini, u roku od 24 sata. Naš višejezični tehnički odjel, odjel prodaje i osoblje za brigu o kupcima uvijek su vam na raspolaganju kako bi udovoljili svim vašim zahtjevima.

Rezervni dijelovi uvijek na zalihi. Naše skladište je uvijek dobro opskrbljeno svim našim proizvodima, tako da kupci mogu biti sigurni da će njihova postrojenja ostati konkurentna i učinkovita tijekom svog radnog vijeka.

Dnevni i posebni poslovi. Mreža profesionalnih tehničara koju čine talijansko osoblje i lokalno osoblje kako bi uvijek bili spremni za upravljanje bilo kojim nepredviđenim događajima.

Savjetovanje tijekom pokretanja. S ciljem potpune integracije pruženih usluga, Ciroldi SpA svojim kupcima nudi i sljedeće usluge:

  • izrade studije izvedivosti, dizajn i izgradnju postrojenja,
  • pomoć u postupcima odobrenja za izgradnju i pogon postrojenja,
  • pomoć u pogledu administrativnih i poreznih obveza,
  • analizu tehničkih i ekonomskih izvedbi postrojenja.

Priručnik za rukovatelje i održavanje. U vrijeme prve instalacije i tijekom probnog roka, obvezujemo se osposobiti rukovatelje postrojenja i pružiti priručnik za rukovatelje sa svim uputama kako bismo vas osposobili za rutinsko održavanje.

Tehničko savjetovanje nakon prodaje. Naše tehničko osoblje može vam pružiti sve savjete potrebne kako bi vaše postrojenje uvijek bilo u skladu s vašim proizvodnim zahtjevima.